maandag 3 februari 2014

Romantic Sampler

Het borduren van een randje per week heeft voor mij als bijeffect dat ik meer ben gaan borduren en gisteravond is de Romantic Sampler afgekomen. Ik moet zeggen het was vooral aan het einde een flinke bevalling met heel wat uithalen , maar het is af........


 Dit was de laatste update van toen hij was meegeweest op vakantie naar Zwitserland
 
 
 
 Dit is een foto met daglicht van vanochtend


 
en dit is een foto met flits van gisteravond.
 
En zo als gewoonlijk ligt de werkelijkheid ergens in het midden.
Ik heb het patroon bij Angiedesigns gekocht in het voorjaar van 2012 en met vlagen eraan gewerkt, en voor mij was dit echt een hele klus.
Nu mag het van de week naar de inlijster.
 
Ik heb me maar voorgenomen om tijdens de randjes periode te proberen nog meer borduurseltjes af te maken, er ligt nog een letterbak, de  quiltsampler, wat blauwe tegeltjes dus wie weet......
 
Maar nu eerst de laatste 2 randjes.
 

9 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt, ziet er prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow, wat een heidens karwei zeg en wat zul je gelukkig zijn nu hij af is! Wel eentje om met recht trots op te zijn, er zitten heel wat uurtjes werk in! Door het inlijsten komt -ie het best tot z'n recht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, mooie kleuren. Ik ben ook naast het randje per week borduurwerken aan het afmaken. Geeft een goed gevoel als er weer wat af is. Mijn letterbak ligt er ook nog.
    Groet Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem toch zo schitterend mooi, helemaal super. Super dat je hem nu toch afgemaakt hebt. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze is prachtig geworden. Wat een mooie sampler is dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. PRACHTIG!!! Echt ongelooflijk mooi. Dit moet een ereplaatsje krijgen in je huis!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Om stapelverliefd op te worden, zo mooi, geniet ervan nu hij af is!

    groet, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen