woensdag 18 februari 2015

angel story quilt en lappies

`t is al weer even geleden dat ik een blogje plaatste. Tussendoor wel het een en ander gedaan, maar het gaat niet heel snel, want het quilten is toch een tijdrovend klusje. De angel story quilt top is nu voor 3/4 af. Nog 2 panels en dan de blokjes om hem helemaal af te maken.
 
Het is mooi weer buiten, maar het waait wel, het is maar om een idee te geven.

linkerboven hoek



 
rechterboven hoek

Links onder

en de twee die er nog aan moeten

 
Dan nog 2 en dan hoop ik het voor de volgende les helemaal in elkaar te hebben. Dat is 14 maart dus hopelijk gaat dat lukken.
 
Er bestaat op Facebook een pagina waar quiltstofjes worden verkocht uit voorraad van mensen, 2de hands lappies. Vaak kleine stukjes soms ietsje groter maar vooral leuk en betaalbaar. Ik heb daar flink mijn slag geslagen. En kan heerlijk genieten als er weer wat binnen komt.

 
Een oud lade kastje van Ikea gerecycled zo heb ik heerlijk zicht op wat er is.

.....en zo ziet Work In Progress eruit, wat kan een mens toch heerlijk rommelen

7 opmerkingen:

  1. Wat een Super leuk patroon is dit!
    Ik zie je daar al helemaal zitten met je lappies om je heen. Muziekje erbij. Hihi...
    Hier vandaag ook veel wind. Maar achter glas in het zonnetje is het prima vol te houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk he dat internet waar je goedkoop lapjes kunt scoren. Je Angels zien er mooi uit en je werkplek, heerlijk. Gr. Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je angel story is prachtig, mooie kleuren. Heerlijke voorraad heb je zo opgedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat wordt je Angels Story quilt mooi het is zo'n leuke quilt om aan te werken. En wat een mooie verzaling lapjes heb je.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je angel story wordt erg mooi. Fijn dat het al zo lekker op schiet. De stoffen opbergkast is een heel goed idee. Kan je er terwijl je bezig bent van genieten.
    Groeten, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je quilt wordt supermooi, maar wat een werk, ik vind dat het nog snel gaat. Dat stoffenkastje geeft je een goed overzicht. Nu nog zorgen dat je klaar bent op 14 maart.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De stoffen die je voor dit leuke patroon gebruikt vind ik een erg mooie combinatie. Veel plezier met de vorderingen. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen