vrijdag 20 juni 2014

Rij 3 van de Farmers Wife

 
Zit eraan . Er zijn weer 7 blokken klaar.

 
Sommige gaan heel snel,

 
en andere duren wat langer, omdat er veel kleine lapjes aan elkaar gezet moeten worden



                                                  Maar het resultaat wordt zo leuk...
 
Ik zou wensen dat er zomers meer uren in een dag zouden zitten.
 
.......Of dat er echte
 tuinkabouters bestonden die wel in Ypecolsga aan het werk zouden willen.
 
Met mijn randjes loop ik hopeloos achter, dat moet maar weer wachten tot het najaar of heel slecht weer, want om nu binnen met de loeplamp te gaan zitten dat wordt hem even niet.
 
Tussendoor zijn ook de beide mannen geslaagd voor hun diploma VMBO-GT
 
Helemaal blij natuurlijk.

7 opmerkingen:

  1. Ja die tuinkabouters lijkt me ook wel wat. Mogen zij de stomme klusjes doen en ik de leuke. Je farmers wife blokken zijn weer erg mooi. Vind je het niet lastig om de blokken zo in een hoek aan elkaar te zetten? ( ik wel) ik werk daarom met een quilt met blokken die op de punt geplaatst worden altijd met diagonale rijen ipv horizontale. Ga je alle 111 blokken maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte proficiat met de mannen die weer geslaagd zijn! Altijd leuk! En iets om trots op te zijn! Je quilt vordert wel heel snel vind ik en wordt supermooi en de randjes komen wel weer eens aan de beurt, die lopen niet weg :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtige rij.
    Ja, meer uren in een dag zou ik ook wel willen.
    Ik stem voor!
    Proficiat met de geslaagden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cora, wat een mooie blokken. Ik heb het boek nu ook in mijn bezit, maar ben nog niet zo ver.Geniet echt van jouw blokken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Cora, hier staat de aankondiging van het lapje http://blackbird-designs.blogspot.nl/2014/05/our-stitch-along-project.html en in de daarop volgende blogjes staat het patroon.
    Groeten, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat wordt je Farmers Wife quilt mooi met al die Rouenneries-stofjes. Ik heb er zelf nog wel wat FQ's van over na het maken van 2 quilts ermee, dus als je ooit wat tekort komt, neem dan maar contact met me op.
    Toevallig kwam ik je naam vandaag tegen op Wilma's blog en kwam even langs om te kijken wat jij maakt.
    Heel leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En natuurlijk nog hartelijk gefeliciteerd met je jongens !

    BeantwoordenVerwijderen