donderdag 14 februari 2013

Handwerkbeurs Zwolle

Ik ben vandaag naar de handwerkbeurs in Zwolle geweest, heerlijk een dagje kijken naar en voelen aan allemaal mooie spullen. Het was wel pittig druk vond ik. Er was veel op het gebied van borduren en quilten en wolletjes. Gelukkig een aantal hele mooie spullen gevonden, zoals dit oude doosje van Anchor gevuld met 12 strengetjes rode katoen, het doosje alleen al...


Een prachtig boek van Valerie Lejeune vol met alfabets, ik heb echt een lettertic, van alfabets heb en kan ik nooit genoeg krijgen. De hoogte van de letters varieert van 4 tot 60 kruisjes. Ideaal voor de letterbak.



Een prachtig boek van Francoise Luthier-Dieuzaide vol met projectjes op het gebied van naaien en handwerken Een beetje in de stijl van Marie Suares.



En deze monogrammen met mijn initialen CH bij een kraam met allemaal oude handwerkspullen, ze hadden ook een hele serie koperen stencils met intialen , ik heb nog hevig staan twijfelen.

Een prachtig boek L`atelier de la Brodeuse , met veel kartonage en stofjes en borduurpatroontjes.

Nog een prachtig boek met rood frans borduurwerk vol met patronen en alfabets


En nog 2 leuke zomerse borduurpatronen uit Duitsland, heerlijk om van de zomer buiten te gaan zitten borduren. De hartjes zijn net randjes van verschillende patonen die aan elkaar geplakt zijn en in de vorm van een hartje gegoten.



Ik heb een heerlijk dag gehad en kwam heel onverwachts ook nog mijn oudste zus Ietje tegen op de beurs. Ik wist niet dat ze ook zou komen, en dan is het heel bijzonder als je elkaar tegen het lijf loop in die drukte. Ik kan voorlopig weer flink vooruit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten